63 Comments

  1. iqqy chan   •  

    Yeaaa. Thanks so much. 1 chapter a day should be fine.

    • Mr. Fahrenheit   •  

      no.. its 1262- 1277.. total of 17 chapters ^_^

      • iqqy chan   •  

        Yeah i just noticed theres a link for next chapters. So its an extra 16 chapters. Superb. Thanks soooo much

  2. Mr. Fahrenheit   •  

    the most awaited has come ^_^… thanks for the blessing..

  3. golgo   •  

    A life saver!
    thanks alot..
    will cherish these 🙂

  4. agil   •  

    seem like my patience holy scripture help my cutivation a lot these past day xD
    thx for release!

  5. Moldovaz   •  

    Amazing !!! Awesome !!!

  6. Said   •  

    Thank u soooooooooo much

  7. Al   •  

    Thanks guys.

  8. iBruh   •  

    Thank you so much… BTW Happy Halloween

  9. Mudz   •  

    These shall be CHERISHED!!!!

  10. Qin Nan   •  

    Nice Treat on Halloween…. 🙂

  11. Duan Feng   •  

    The most awaited chapters!! Finally! Maraming salamat! 🙂

    • Marksama   •  

      Haha pinoy

    • Zfos   •  

      hahahah meron din palang pinoy na adik sa PMG kala ko ako lang ahahahah

      • Scott   •  

        Di kayo nag iisa haha

        • Cliffhanger Kun   •  

          Mga adik pala kayo. Hahahaha!

          • Zfos   •  

            pinoy din pala to si idol cliff..nyahahhaha

          • Tian Short   •  

            Pinoy ka pala kaw may pakana ng delay neto e hahahahah

            • BoSsKiLLua   •  

              Maraming mga pinoy ung ng babasa ng PMG. Sana gumawa tayu ng gc sa fb mga kaibigan

        • Duan Feng   •  

          Akala ko nga si Dut lang at ako ang pinoy dito hahaha

          • DNangel   •  

            Pinoy din here hahaha

            • Evskie   •  

              Maderpaking peenoise magingay

    • PMGfan   •  

      mga gago akala nyo kayo lang? hahahah

      • Duan Feng   •  

        Hahaha mga ohlol! Sana next project nila tales of demons and gods. First novel ko kasi yun 😂

  12. wen ao xue   •  

    really thank you so much, oh god i’m crying i’m so overwhelemed it makes me so grateful

  13. Pembaca Malam   •  

    Thank you very much, i hope you and the translator team always healty

  14. Conanmori   •  

    Atlast I though I would read it on lnmt scan only. You really a lifesaver

  15. Jack Cool   •  

    Yeah. That hit the spot. Thanks ng marami sa mga translators. Keep it up.

    • Duan Feng   •  

      anong spot?😏 hehehe

    • Duan Feng   •  

      Hahahaha gotchu! 😜

  16. shulian   •  

    THANKS FOR THE PMG’S DOSE!!! I REALLY NEEDED IT!!!

  17. Mike   •  

    And I thought no chapter today so I will be able to study for my MBA entrance exam… 😅😅

  18. jack   •  

    superb … thanks bro

  19. Tayo   •  

    Awesome can’t wait for it
    Thank you

  20. David   •  

    Thank you! I feel like a junkie that got his fix. Man i feel normal now lol also sorry for badgering you so much Aladanor

  21. hangtimewolt   •  

    I think so many people forget that you aren’t robots, that you aren’t there purely for their pleasure or purpose. i love that as a result of the interest and growth in PMG that you are striving for bigger and better things starting your own website.

    When someone shines everyone wants a piece of the glory, sadly you’ve been attacked and i hope coding bugs and stuff get sorted out.

    always a fan bro (and broettes?) keep doing you.

  22. Michael-Brazil   •  

    Thanks for the charters.

  23. Alex   •  

    Seems like we cant comment on individual chapters

  24. DickyPoppins   •  

    Happy day, thanks.

  25. MZKM   •  

    Can’t belive it’s ending this month. Every day for over a year.

    • PMGfan   •  

      True…

    • paras_san   •  

      It’s ending? Omg, didn’t know that 🙁

    • DickyPoppins   •  

      What new stories are they going to be picking up?

  26. iqqy chan   •  

    Chapter 2378-2379 is out in the new site. Enjoy

    • Cmj2303   •  

      Are they no longer doing the 40 a week. Not complaining just asking

  27. Jaime   •  

    For the whole team thanks 🙏🏿 these chapters we’re so damn good! Time for fire and fortune shrine to war.

  28. Jack Cool   •  

    New site is down again?

    • Alex   •  

      yes

  29. Agil   •  

    There 8 chapter in new server,
    Sadly the cultivation level of new server is still low… They cant stand when recieving PMG ancient holy scripture

  30. No One   •  

    still along way to go to 2378 eh

    • Agil   •  

      There chapter 2378 – 2385 in new server

      • Alex   •  

        Site is down

      • No One   •  

        yeah right

  31. Neto   •  

    I’m at a lost about the releases, will be a release after chapter 2385 today or we need to wait for Saturday’s release?

    • Al   •  

      I dont know. Frequency applies to this website. Not to their new website. If you talk to this website we are short of about 3 chapters.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *